BALIK KADINLARA FAYDALI - Sinop Haber - Sinop, Sinop Haberleri, Sinop Haber
Sinop Haber - Sinop, Sinop Haberleri, Sinop Haber
ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

HABER ARA


Gelişmiş Arama

REKLAMLAR

BALIK KADINLARA FAYDALI

BALIK KADINLARA FAYDALI

Tarih 25 Ocak 2012, 19:27 Editör

Hiç balık tüketmeyen..

Düzenli olarak omega 3 yağı bakımından zengin balık tüketen kadınlarda kalp sorunları riski azalıyor.Danimarka'da yapılan ve 8 yıl süren araştırmaya 15-49 yaş aralığında 49 bin kadın katıldı. Araştırma süresince, nadiren balık yiyen ya da hiç balık tüketmeyen kadınların kalp-damar sorunları riskinin düzenli olarak balık yiyenlerinkinden yüzde 50 fazla olduğu görüldü.

Bilim adamları, genel olarak, az balık yiyen ya da hiç balık yemeyen kadınlarda kalp-damar hastalıkları riskinin her hafta balık tüketenlerinkinden yüzde 90 fazla olduğu sonucuna ulaştı.

Bu haber 262 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

Güncel

DUYGULANDIRAN ÇANAKKALE GEZİSİ

DUYGULANDIRAN ÇANAKKALE GEZİSİ 253.000 kahraman şehidimizin..

TARIMSAL DESTEKLEME KARARI ÇIKTI

TARIMSAL DESTEKLEME KARARI ÇIKTI 92 adet değişik destekleme..
       
CİNNET Mİ GEÇİRİYORUZ.!21 Mayıs 2012

ANKET

SİNOP ADA OLSUN MU?





Tüm Anketler

Google Translate

REKLAMLAR


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi